Пром Оплата

Відмова від посилки з Пром-оплатою у відділенні пошти
Якщо після огляду товару у відділенні, покупцеві не підходить товар - покупець може відмовитися від отримання посилки прямо у відділенні. Покупцеві НЕ потрібно підписувати накладну в відділенні логіста, якщо він відмовляється від посилки
Після відмови покупцеві необхідно повідомити про це продавця (можна написати у вайбер 0664634063) або зателефонувати: +380961190900, +380636799775, +380963868383 |
Що робити в разі повернення?
- Покупець відмовляється від посилки у відділенні логіста і повідомляє про це продавця.
- Продавець відкликає посилку, отримує і скасовує замовлення, а тоді гроші повертають автоматично на карту покупцеві.
Що робити в разі обміну?
- Покупець відмовляється від посилки у відділенні логіста і повідомляє про це продавця.
- Продавець відкликає посилку і відправляє новий товар покупцеві.
- Покупець оглядає новий товар у відділенні і забирає, якщо він підійшов.
При відмові від посилки у відділенні логіста гроші автоматично покупцеві НЕ повертаються. Гроші повернуться покупцеві тільки після того як продавець отримає посилку, протягом 3-х банківських днів з моменту скасування замовлення.
Інші новини
- Умови доставки в пункти видачі RozetkaБезкоштована доставка замовлень з Пром ОплатоюУмови доставки в пункти видачі Rozetka
- Спецтариф від Укрпошта для користувачів Prom.uaВартість доставки від 25 грнСпецтариф від Укрпошта для користувачів Prom.ua