Гравійні велосипеди
Гравійний велосипед чи ще їх називають гравел-байк, це новий погляд на концепцію комфортного дорожнього велосипеда.
Гревел створений на базі шосейного велосипеда і призначений для швидкісної їзди гравійними дорогами (gravel у перекладі – гравій).
Різниця між шосейними та гравійними, в них довша колісна база, великі шини, дискові гальма.
Гревел байки ідеальні щоб зручно їздити як по шосе так і з'їхати на бездоріжжя або на улюблену стежку в лісі.
- 41 160 ₴Готово до відправкиAIXP27BR2S54G1
- 27 950 ₴Готово до відправкиAIBPX28H2X5MG1
- 30 299 ₴Готово до відправкиAIPX28PT2S52G1
- 31 940 ₴Готово до відправкиAIXP28PT3S49G1
- 29 605 ₴Готово до відправкиAIXP28PT3S52G1
- 49 960 ₴Готово до відправкиAICPX28PX47LG1
- 49 960 ₴Готово до відправкиAICPX28PX46LG1
- 63 960 ₴Немає в наявності+380 (96) 119-09-00Інтернет замовлення
- +380 (66) 463-40-63Viber-інтернет замовлення
- +380 (63) 679-97-75ВелоБайк-Сихів
- +380 (63) 113-66-37ВелоБайк-Винники
- +380 (96) 386-83-83Співробітництво та пропозиції
AICPX28PX56LG1
Гревел-байк - це можливість не обмежувати себе ландшафтом, так як він призначений не тільки для їзди гравійними дорогами. По суті, грив є універсальним спортивно-туристичним велосипедом, який має прохідність за різними видами покриття, розвиваючи при цьому високу швидкість і долаючи відстані швидше, ніж гібрид, та безпечніше, ніж шосейний велосипед.
У чому відмінність гревел від шосейного велосипеда?
На перший погляд здається, що гравійний виглядає як звичайний шосейний байк - той же кермо-баран, та ж аеродинамічна посадка та трансмісія, розрахована на великі швидкості. Але гревели відрізняються від шосейних велосипедів вони є більш важкими та з посиленими рамою та вилкою, що сприяє гасіння вібрації під час їзди по гравію, щебеню, каменю та корінні.
- Грязьовий зазор у вилки, як і сама вилка, а також задній трикутник збільшені, що, звичайно, трохи погіршує аеродинаміку. Однак, деякі виробники вирішують цю проблему за рахунок використання труб більшого перерізу.
- Управління у гравійного велосипеда стійкіше, вищі стеки для вертикальнішого становища, ширші бари для більшого контролю.
- Передачі та задня касета більше нагадує гірський велосипед, для крутих та пухких схилів.
- На рамі є додаткові кріплення для перевезення води, багажу та кріплення бризковиків.
- Широкі шини доповнюють комфорт і краще зчеплення бездоріжжям.
- Геометрія гравійного байка також може відрізнятися на кілька міліметрів і градусів від того, до чого багато хто звикли на шосейних моделях. Гревели мають витягнуту раму для забезпечення стійкості при їзді на високих швидкостях по нерівних покриттях з меншим кутом нахилу голови. Більшість шосейних велосипедів мають ухил на 1-2 градуси вище, ніж у гравійних велосипедів аналогічного розміру та з ідентичними технічними характеристиками.
- Посадка на гравійних велосипедах більш розслаблена за рахунок подовженого рульового стакана і трохи укороченої верхньої труби. Це дозволяє комфортно їхати годинником без зупинок.